Aktuelles

Das Rosenspiel

Kōrishita Jōshō

New Member
Beiträge
226
Größe
1,67
2.

Your tech'ress aint be intrestin' 'nough to make me move my butt a very centimetre, laddie. However, i could also just start listening to what ... thus pesky women are a-wantin' a me, you know, but that wouldnt not be even a shardie of the very fun i am just havin'.
 

Yukihiro Azuki

New Member
Beiträge
256
Größe
173 cm
3.
es is schwer Englisch zu hören und was andres gleichzeitig zu lesen und beides zu verstehen o_O
Danke für die Rose Hanaya =)
 
F

Farron Hanaya

Guest
4.

Joshos Texte ignorier ich einfach mal, mit zu anstrengend zu lesen >_>
Sie ist aber oft in den USA ^^

Immer wieder gern ;)
 

Kōrishita Jōshō

New Member
Beiträge
226
Größe
1,67
5.

This lil rosie is ded'cated to missus hanaya fo' not bein' understandin' this speech of a verily much primitive countryman.

Irgendwie schmeiße ich bloß alle Dialekte und Wendungen zusammen die ich kenne ...
 
S

Sakkaku Akio

Guest
1

Find dein neues Sig schön, aber wenn dein Charakter wirklich bisschen böse ist, dann hat das Andere dass besser ausgestrahlt.
Red Eyes hrrrr^^
 
M

Mameha Junko

Guest
2.

Thou must not do this. Little kittens die because of this ... nuisance.
 
F

Farron Hanaya

Guest
3.

Das ist war, währe die andere nicht so klein...hunnn~
Na mal sehen x)
Danke jedenfalls an euch
Und Josho ich werde gleich gewalttätig >_>
 

Kōrishita Jōshō

New Member
Beiträge
226
Größe
1,67
4.

LOUNGE ACT!

*Rennt wie ein zugedröhnter Rocker mit Schlagringen herum*

Nirvana .... Hält mich vom Schrieben ab, ist aber toll *_*

Hanaya? Ärger? Ärger? HMHMHM?

*Rennt immer schneller im Kreis*
 
M

Mameha Junko

Guest
1

Methinks Josho doth not comprehend the weight of his deeds. But we are above lyric violence, are we not? For we few, we lucky few, we band of brothers (and sisters too) shall stand against something beneath our notice.
 

Kōrishita Jōshō

New Member
Beiträge
226
Größe
1,67
2.

Unglücklicherweise steck ich beim praktischen Teil fest. Keine genialen Ideen. Helft mir nicht, das wär Betrug ^^ Muss nur grad die Muse zum küssen bringen.

Junko: dephinately.
 
F

Farron Hanaya

Guest
4.

Junko ich muss dich Nachher auch nochmal für mich beanspruchen...meine persönliche...Muse lol x)
 

Kōrishita Jōshō

New Member
Beiträge
226
Größe
1,67
1.

I've already been findin' that out in quite some way just by readin' your very description, Junko.

Thee are a queen of frost, a cold maiden, and thou froze my heart into a very ice block. Thou shall not dare harm it, for it would shatter and die ...
 
M

Mameha Junko

Guest
2

So sei es, Mäusepüpschen^^

Edit: Und ich korrigiere dein archaisches Englisch mal: Thou art a Queen of frost, a cold maiden, and thou frozeth my heart into a block of ice. Thou shalt not dare damage it, for it would shatter and die ...
 
Zuletzt bearbeitet von einem Moderator:
Oben